Höst?

På väg till jobbet idag fick jag sätta på helljuset till en början = mörkt. Inte jätte mörkt men det känndes som det behövdes lite mer ljus. Nu åkte jag ju vid kvart i sex så det va ju ganska tidigt.

I går fick vi sovmorgon, skönt eftersom vi inte var i säng så tidigt efter lördagens kalas på var sitt håll, vi och barnen. Barnen sov över hos mormor o morfar varför vi fick lite extra sovmorgon oxå. Inga barn i vår säng som låg o sparkade!!

Det blev inte så mkt gjort i går, men vi hann flytta kor och ha lekkompisar här för både Julia o Walter. Vi missade dock Julias första ridlektion för säsongen då vi sov lite för länge. Men jag orkade bara inte gå upp..... Hon börjar kl nio vilket innebär hon ska vara där halv nio, vi måste då åka kl åtta o då hade vi inte kommit upp.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

När var sommaren här då? Jag måste ha missat den för jag har inte märkt att den kommit och den brukar ju vanligtvis vara före hösten......

2011-08-30 @ 07:52:10
URL: http://sjohemmet.blogg.se/
Postat av: Ann T

Ha ha, ja det var lite lite av sommar i år. Men jag lyckades i all bränna mig av solen två ggr. En gång tidit då jag målade vår grill / bastu stuga, o sista veckan på min semester då vi låg vis sjön flera dagar i sträck jag o barnen medans stackars Fredrik körde halm. Men vore trevligt med lite mer solsken o härliga höstkvällar utan detta regnande!

2011-08-30 @ 07:59:47
URL: http://soroset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0