Påt igen i morgon

Japp då va den helgen till ända. Hann med en hel del ändå tycker jag. Blev faktiskt allt på listan förutom Dimbo. Men det får jag ta igen på tisdag när jag är i Falköping!!

Vi fick faktiskt lite sovmorgon idag. Det var mkt skönt. Vi kom i säng lite senare än vanligt i går kväll då vi va på grillkväll hos Fredriks bror. Walter brukar ändå vakna i ottan, men idag sova han till åtta i alla fall. Julia lekte hos en kompis några timmar o Walter var med Fredrik en stund o putsade lite vägkanter, sen for de o hämtade havre. Efter maten flyttade vi kossorna igen, de flyttades även i går. Där de är nu kan de nog gå hela veckan. Det var länge sedan vi betade där.

Nu i kväll har barnen, Fredrik o farfar varit ute på en liten fisketur. Jag passade på att gå en promenad med Quatro. Jag longerade honom mkt kort i går, mest bara för att se om han såg OK ut. I morgon hoppas jag hinna skritta ut honom en sväng.

I morgon är det Skara igen för mig då.....

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ja, vilken helg. Bara jobb med målning för min del och slängt en del skit mm

2011-08-21 @ 22:07:35
URL: http://sjohemmet.blogg.se/
Postat av: Ann T

Jag såg du oxå fått en hel del gjort!

2011-08-22 @ 12:59:56
URL: http://soroset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0