Blixtar o dunder! Jisses i natt va det ett...

Blixtar o dunder! Jisses i natt va det ett hejdundrande skådespel på natthimlen. Detta innebar vi blev fem i vår säng! Nellie är så kollosalt åskrädd så jag var inte mage att putta ner henne när det åskar. Annars får hon inte ligga hos oss o gör heller inte ngt försök. Barnen tycker mest det är otäkt för att Nellie beter sig konstigt tror jag. De vaknade av dånet från åskan först. Idag känner jag mig trött, huvudet som vanligt inte ok! Idag skyller vi på dålig nattsömn.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Usch! Jag gillar inte heller åska och jag tycker man hör om åsknedslag och folk som blir träffade hela tiden så det är ju inte så konstigt. Här var det lugnt som tur var.

2011-07-22 @ 21:40:02
URL: http://sjohemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0