Storm

Ja det blåste verkligen även natten till måndagen. Vi blev utan ström några ggr under natten, men hade faktiskt ström när vi vaknade. Det var inte alla som hade det bortanför oss. Vår inackordering i stallet som bor nåra km längre bort fick inte strömmen tillbaka förrän på måndags eftermiddagen.

Blev en liten stunds ridning på ridbanan igår! :) Longerade några varv först men inte var det någon väldigt pigg häst där inte så det var bara att hoppa upp och rida lite i stället.

Idag måste jag efter jobbet åka till Lindells med klisterlapparna till styckningsdetaljerna, hoppas oxå jag får en pratstund med dom så vi kan få garanti på att de styckar som vi vill.

I kväll har Julia simskola igen. Ngt hon verkligen längtar till. Fredrik skulle hämta barnen på dagis o fritis så jag hinner med det jag ska göra innan jag måste bege mig hemåt. Sen har vi ju världens bästa grannar som tar med Julia i dag igen till simskolan. Hoppas kunna åtgällda det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0