Idag har vi varit lediga jag o barnen. Fre...

Idag har vi varit lediga jag o barnen. Fredrik har jobbat som vanligt. Julia vaknade för ovanlighetens skull först, halv sju, o då va det bara att gå upp. Fixade lite inne innan vi åkte till Tibro för tandläkarbesök för Walter. Han ramlade o slog sig på munnen i förra veckan så vi kollade upp så allt såg ok ut, vilket det gjorde. Men ska för säkerhets skull anmäla till försäkringsbolaget. Passade på att handla lite oxå, vi va inte ensamma! Hem o äta lite lunch. Sen kom Julias kompis, i alla tre barn gick in till grannen o pysslade lite innan vi fikade o Julia gick med kompisen hem. Walter o jag gick till en kompis till honom, men han ville inte stanna så vi gick hem igen båda två. Så han va med mormor o morfar en stund så jag kunde fixa lite med kusen. Sen blev det till att göra klart köttgrytan som puttrat ett tag. Nu sover barnen hos mormor o morfar, vi har varit o bastat en timme. Hoppas på en skön sovmorgon, men troligen väcker hunden oss i ottan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0