Klämdag o lovdag

I går va det fullt upp här som vanligt. Först fix med kossorna innan det blev lite fika. Jag hade även en tid för massage i Fagersanna vid 11, samtidigt skulle Walter på kalas. Mormor skulle följa med. Men Walter ville inte när de va på väg dit, så bara för dom att vända!

Jag låg på massage bänken i en o en halv timme! Så ont det gör, men efter är det så skönt. Sen va det stress hem hopp i duschen, slängde i mig två ägg. De andra hade ätit lite mackor till lunch. Vid ett kom en frilans reporter som ville göra ett repptage. Han va här i ca två h, hoppas det blir bra. När han åkte for Fredrik o barnen till krossbanan. Jag hämtade kusen o red en stund på banan. Banan känndes fin efter harvningen med nya harven. Men vi får se hur vi gör.

Vid halv sju kom MC gänget hem, hungriga. Sen blev det sängen rätt snart för alla. Jag har rätt mkt huvudvärk, ont i axlar o rygg. Vaknar ofta med ont i ryggen, tänkte därför prova en annan säng inatt. Men jösses, i natt har ryggen gjort ännu ondare. Men vaknade i alla fall utan huvudvärk, säkert massagen som gjorde det.

Nä nu har vi som är vakna fått i oss lite frukost. Julia har precis kommit upp, så hon får nu äta lite. 

Fredrik måste jobba idag, men jag o barnen är lediga. Lite proviantering står på att göra listan. Kanske tvätta färdigt altanen vore bra, så jag kan olja den sen. Vill inte ställa ut alla möbler förrän det är gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0