Kalasande

Natten mellan torsdag o fredag sov Julia över hos bästisen för att sen bli kvar där typ hela fredagen. Walter ringde hit en kompis att leka med på fredagen så han hade oxå skoj. Julia o hennes kompis körde jag sen på eftermiddagen till kalas. Väl hemma från kalas följde barnen med storkusinerna o la i kräftburarna. De hann inte ens äta kvällsmat, så jag o Fredrik fick äta själva. Väl inne från sjön fick se i sig var sin tacos innan det promt skulle ätas fredagsmys vid tvn. Det blev sent i säng.

Igår hade vi sovmorgon allihop. Skönt att kunna sova ut. Jag klarade mig med endast lite stel nacke. På fm kom Julias bästis hit några timmar innan det var dax för oss att bege oss på nästa kalas, en av storkusinerna. Det blev givetvis även bad i deras pool. Väl hemma va det bara att invänta nästa sittning. Vi va bjudna på middag hos Helena, som hyr in sin häst hos oss. Det blev lite lagom sent i säng, de andra i huset sover fortfarande.

Idag tror jag det blir Mölltorp o ett besök på ridskolans Hästens dag. Behöver motionera Harry o även ta ett pass på crosstrainern idag oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0