Slut på semestern

Då är det är det dax att börja jobba för mig i morgon. Vilket oxå innebär att Julia får börja fritis o Walter dagis. Känns rätt ok då det känns som jag haft en lång semester. I Fredags va vi barnlediga och åkte in till Skövde med vänner. Först slappade vi på spat på Arena badet. Därefter blev det mat på restaurang Glädje för att sedan avslutas med biobesök. En riktigt lyckad kväll. Lite segt på lördagsmorgonen. Efter lunch tog jag vovven på en långpromenad o när jag kom hem hade barnen kommit hem. Sen på kvällen hade vi bjudit hit ett gäng för att fiska kräftor, grilla o basta. Även det en lyckad kväll med goda vänner, sent i säng. I morse vittjade vi ytterligare en gång bara vi o barnen. Sen har båda barnen lekt med kompisar en stund. Jag han även kolla lite på OS hoppningen, för en gångs skull. Sen tog jag en promenad innan jag hämtade Julia på vägen hem. Ny har vi ätit lite kvällsmat. Duschat o gjort i ordning väskorna till morgondagen. Snart dax att inta sängen för sagoläsning innan vi måste sova hela högen. I morgon ska jag upp kl fem igen!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0