Nyfödd kalv i morse när jag kom upp i ladu...

Nyfödd kalv i morse när jag kom upp i ladugården. Blöt fortfarande men uppe o skuttade med orolig mor i hasorna. Nu är dom i egen box så de får bonda sig. Idag är dagis o fritis stängt. Walter alltså hemma med mig. Julia påverkar det inte då hon inte är ngt på fritis på fredagar. Men hon ska med kompis hem direkt efter skolan idag. Igår fyllde hon 7 är stortjejen. Vi firade lite hon, jag , Walter o mormor. Men ikväll kommer Fredrik hem så då får vi fira lite igen. På söndag blir det kalas för kusinerna.


Kommentarer
Postat av: Yvonne och Lars-Göran Olsson

Hej!

Efter att med visst vemod ha lämnat Söroset så läser vi gärna inläggen från Sörosets Gård. Det är

trevligt att läsa om livet på gården och vad som händer i omgivningen. När våren kommer och värmen med den, så kommer vi att avlägga visit till er och

"de Gamle"

Yvonne och Lars-Göran

2012-01-27 @ 18:54:53
Postat av: Ann T

Ni är så välkomna att hälsa på oss här igen. Ni är saknade! :)

2012-01-30 @ 10:16:26
URL: http://soroset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0