Hoppning

Jag har fått tag på en medryttare till min häst. Jätte bra då det är svårt att hinna med så mkt som han borde motioneras. Speciellt nu på semestern när tiderna blir lite hipp som happ. Idag fick jag dock till det med lite ridtid innan barnen skulle hämtas hos farmor. Blev först lite markarbete sen hoppade vi lite. Inte högt, 50 cm för att va exakt, men förra gången blev det 30 cm så vi går åt rätt håll. Skönt med en häst som inte hoppat småhinder som om de vore 1,50 höga, som min förra häst gjorde. På förmiddagen flyttade vi kossorna till ny hage oxå. Men först gick jag o kollade staketet. Tur va det för en gren hade ramlat ner över tråden så där kunde djuren ha smitet ut. Igår flyttade vi även hästarna till en annan "bantar" hage, lite måste de ju ha att äta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0