Skara Sommarland

Då har vi avverkat Skara Sommarland. Första gången vi är där med barnen. Kommer inte ihåg när jag va där sist, tror det va på min äldsta systers möhippa! Idag va det några grader för kallt, men vi o några till trotsade kylan o badade. Vi själva väntade dock till eftermiddagen då det var lite lite varmare? På förmiddagen fanns det ju en hel del annat att göra, karuseller, rushkanor, elbilar osv. Många av karusellerna fick Julia åka med vuxen, alltså jag! Men till slut blev jag lätt illamående av snurrandet. Även Walter åkte några större karuseller, någon ångrade han efteråt. Lite sockervadd, glass o godis halkade visst ner i magen oxå. På väg hem blev det oxå ett besök på MC affären. Julia behövde ny hjälm o skor. Tycker det är viktigt de har rätt skydd oavsett sport! Häst eller MC. I kväll blir det nog en tur på sjön om vädret håller i sig. Hoppas det snart blir lite väder för stranmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0