Middagslur

Nä efter lunch gick vi o la oss i dubbelsängen o somnade båda två! Fast jag sov inte så länge, skönt med en liten vila. Julia sov i två timmar.

Fick en del gjort medan Fia sov, gjorde sen klart efter att jag hämtat Walter.

Walter är idag hemma med mig o Julia. Ska ringa VC idag, hoppas vi får komma in idag med Julia. Hon har väldigt ont när hon sväljer idag, har knappt ätit ngt på tre dagar. Inte mkt feber idag än, men hängig.

Sen ska Walters läkare från KSS ringa efter åtta. Han ska se hur det har gått med hans inhalator som han fick för förkylningsastma. Walter har även tandläkarbesök idag. Mellan detta ska en tjej komma o rida Harry. Behöver lite hjälp att hålla igång honom. Hinner ju inte lika mkt alla veckor. Man kan se att det är mer gräs i hagen än han rids om man säger så.

Har en tjej som varit här o ridet ett par ggr, den nya tjejen hade jag svarat på en annons för över en månad sedan, så kanske har jag två medryttare helt plötsligt! :-). Nog bra i dessa sjuk o semester tider.

Lite mat måste inhandlas oxå o ett besök på apoteket.

Ja så denna dag har vi inga bekymmer med sysslolöshet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0