Ngt bättre Julia

Febern uppe på 40 grader i går som max på stackars Julia. Sov nog ca två timmar på dagen, hängig o trött, huvudvärk o hon i halsen hela dagen. Åt väl lite glass o en chokladboll, annars inte mkt.

Idag hade hon bara 38,5 på morgonen. Så ngt bättre. Efter alvedon så ligger hon normalt i temp, vilket hon inte gjorde igår trots alvedon. Så nu är hon pigg o frisk tycker hon själv. Inte fått i sig så mkt, en halv drick yoghurt o en halv macka.

Idag "jobbar" vi på kontoret. Jag vid datorn med lite fakturering o bokföring. Julia sitter o pysslar. Jag måste jobba med mitt Skara jobb en stund nu så jag ska byta dator på bordet strax. Sen tänkte vi nog hämta Walter efter lunch. Hinner jag klart det mesta idag med datorjobbet så kan nog Walter vara hemma han oxå i morgon. Han ville absolut inte åka till dagis idag när Julia skulle vara hemma. Men visste ju inte hur pigg Julia skulle vara idag, hon kunde ju varit så vissen som i går o bara legat o vilat, då hade jag inte hunnit jobba ngt om Walter varit hemma. Han är inte så pysslig av sig o kan inte sitta still lång stund om jag ska jobba.

Nu håller vi tummarna att Julia är på bättringsvägen o att även hesheten försvinner med febern......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0