Sjuka

Vid lunch tid i går ringde de från fritis, Julia mådde inte alls bra. Ont i halsen o inte ätit på hela dagen. Så bara hämta henne. Jag själv va iväg o proviantera i Skövde. Blev många affärer men hittade varken nya byxor eller bikini. Men mycket mat fick jag med hem, tur jag klarar handla det. Walter ville absolut inte föja med så han va med mormor o morfar, som oxå då fick rycka ut när Julia skulle hämtas.

Julia vilade i mormors säng när hon kom hem, Walter va ganska pigg hela dagen, men hade ju fått alvedon. Han åt lite igår oxå. Julia fick alvedon när jag kom hem, sen piggnade hon till lite, men har fortfarande inte ätit.

Jag ringde vårdcentralen så fort fritis hade ringt, men redan då va det fullt o jag fick telefontid idag kl halv nio. Jag hoppas att vi alla fyra får komma in o ta halsprov. Jag känner oxå lite i gommen o har huvudvärk, men det sistnämnda är ju inte so ovanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0