Barnarbete

Idag fick Walter va hemma med mig o Julia då hon fortfarande är hes o har ont i halsen. Som ni ser på inlägget innan va jag o Julia ute på en tur med Harry på fm. Efter lunch tänkte vi börja olja altanen, men när jag öppnade första burken inhandlad förra året såg den mkt skum ut. Blev till att åka till Tibro för att köpa nya. Tänkte att fyra burkar räcker nog till, men ack nej. Jag o barnen har oljat en hel del, men hela räcket kvar samt en del på golvet o ett plank.
Barnen va så duktiga, spec Julia kämpade nästan lika länge som jag. Nu är vi helt slut i rygg o armar. I morgon får vi eller jag ge mig på det vita. Tror det är bäst om jag tar det helt själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0