I söndags em va jag o Julia på Zumba ihop....

I söndags em va jag o Julia på Zumba ihop. Hon tyckte det va jätte kul, sjunger låten vi dansa till i bilen hela tiden. I går jobba jag hemma, lagade staket som troligen ngt vilt djur gått igenom. Sen tog jag tag i att tvätta altanen med högtrycket. Hann klart golvet i alla fall före lunch. Det va svårt att sluta, för man kommer hela tiden till nytt som måste tvättas. Men skulle till stan o handla present till Walter oxå. O mat givetvis. På väg hem hämtade jag barnen. Hem snabbt i slängde i oss lite rester. Sen på med ridkläder på Julia o till Töreboda på ridlektion. Walter o Fredrik åkte med då det på den gården även skulle gå en bandtraktor, spännande. De åkte med en stund medan vi va i stallet. Idag blir det jobb hemifrån för mig på fm. Sen ska jag o Walter till KSS, barnmed o förhoppningsvis få hjälp med hans långvariga hosta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0