Häst läger

Har varit o lyxat mig på träningsläger med hästen från fredag em till söndag kväll. Här hemma har det luftats ensilage o därefter pressats o plastats. Barnen inte helt krya tyvärr. Walter har haft 40 graders feber. Julia bättre så hon va iväg på ridbingen på lördag fm med mormor o morfar. Men i går kväll hade hon lagt sig tidigt med migränliknande symptom. Blir för mig att va hemma med dom på fm o hoppa att bli avbytt av Fredrik på em så jag kan jobba lite.

Det som oxå är jobbigt är att telefonlinje är helt kajko vilket innebär att bredbandet inte heller funkar. Så så mkt jobb går inte att göra. Kommer då inte heller åt min jobb mail vilket jag verkligen skulle behöva idag och ångrar verkligen jag inte fixat den till telefonen som jag tänkt. Skulle skickat in momsen i torsdags men det gick ju inte. Hade då i planen att fixa det från jobbet idag. Men det får bli i morgon då ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0